Wednesday, March 3, 2010

Little Voice Inside My Brain...




Hari yang meletihkan....mana taknya byk bnda yang nak kena settle tp masih tak settle2 lagi..sehari ada 24 jam..(kan best kalau ada 48 jam)Seminggu ada 7 hari..Sebulan ada 30 @ 31 hari (jangan dikira la bulan 2 tuuu..)setahun ada 365 hari..tahun berganti tahun..tapi aku dok mcm ni jer..tak habis2 ngan kije...kije kije kije..Ye lah,kalau x kije nak mkn apa ekk..





Tp otak aku nih dah letih dah..kalau la dia boleh cakap..msti dia ckp...Azima,nape lo kau ni x brenti menyusahkan aku..aku nak rehat gak..nak pi jalan2..nak pi dating..(yg ni aku kosian dkt ko)..nak pi tgk wayang..(jgn nak mengarut..mana ada panggung kat sini)
nak pi shopping(hehehe..yg tu aku suka gak)..kesian dkt ko yer otak..nantilah aku pertimbangkan.

Amboi otak..bukan main ko yer..ko marah jelah kat bos aku tu..habis citer.Bgtau dia xyah suruh aku buat kije..dok saje2..goyang kaki then cukup bulan dpt gaji..bleh kita gi shopping...(best gak tu) blehhhhhh?????????
Bleh...Bleh belah jawabnya..

Sabarlah otak..selagi aku hidup..ko tetap kena kerja ngan aku..bila aku tidur..tu la masa cuti ko..Ko jgn dok pok pek pok pek jer..

No comments:

Post a Comment