Saturday, May 15, 2010

HAPPY BIRTHDAY ATEH...

Salam Ateh (*:*)
Selamat Hari Lahir Ateh...


Hari ini hari Ulangtahun Ateh yang ke 26..Semoga Ateh dilindungi dan dirahmati Allah sentiasa hendaknya..

Ateh...Ayong berbangga ada adik seperti ateh..seorang yang rajin dan bertanggungjawab..Pengorbanan Ateh menjaga arwah Mama sangat Ayong hargai..dan Ayong tak dapat membalasnya..Ayong kagum dgn Ateh...Ayong akan pastikan Angah,Ateh dan Ucu berjaya dan bahagia..Itu yang selalu Ayong doakan..Itu janji Ayong dan itu juga janji Ayong pada arwah Mama..Ayong akan tunaikan janji Ayong pada Mama untuk menjaga Abah dan kalian semua meskipun kalian sudah cukup dewasa..

Ayong terlalu sayangkan kalian semua..Hidup Ayong hanya untuk kalian..Apa yang Ayong usahakan ini adalah untuk kalian..Abang Azni juga maklum akan hal ini dan akan membantu kalian andai Allah menjemput Ayong terlebih dahulu.....Semoga arwah Mama mendapat manfaat di atas apa yang Ayong usahakan ini..juga buat Ayong andai Ayong sudah tiada di alam ini..Teruskanlah agar pahalanya terus mengalir buat kita semua...Jangan sia-siakan usaha Ayong ini..

Happy Birthday...Ateh

Seperkara yang Ayong nak ingatkan...andai menggapai bintang di langit..rumput di bumi jangan dilupakan..buatlah sesuatu dengan ikhlas dan tanpa mengharapkan pujian dan balasan..Ikhlaskan niat itu kerana Allah..Jangan mudah lupa diri..Allah Maha Mengetahui..Apa yang kita miliki hanyalah pinjaman dari Yang Maha Pencipta..


Salam Sayang dari Ayong..




6 comments:

  1. Assalamualaikum Azima

    tumpang ucap selamat ulang tahun Ateh

    setiap pegorbanan kerana Allah
    akan pasti janji2 Allah

    taniah atas pengorbanan yang diberikan kepada keluarga anda

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. Salam Mama,

    Tkasih atas ucapan Mama tu...

    Semoga Mama sekeluarga sentiasa happy dan bahagia..dan dlm rahmat dan lindungan Allah sentiasa hendaknya

    ReplyDelete
  3. Salam Atuk..

    Mekasih atas kata2 atuk tu....

    InsyaAllah..Usaha untuk kebaikan & faedah kami bersama..Allah Maha Mengetahui akan setiap apa yg dilakukan oleh setiap hambaNya..

    Salam buat atuk sekeluarga..

    ReplyDelete
  4. Salam Azima..rupanye Azima ni Kak Yong yea..serumpun lah kita..saya juga Along dalam keluarga saya..tapi belah isteri saya jadi Pak Su sbb isteri saya yg bongsu...Tahniah kerana menjadi Kak Yong yang baik dan caring...caya lu..

    ReplyDelete
  5. Salam Abg Mfisma,

    Terima kasih...
    ooooo Abg Long jugak la yer...

    Biasa la kan...sbg anak yg sulung,kita yg lebih bertanggungjawab pada keluarga...adik2 dah jadi sebahagian dr amanah buat kitakan..

    Salam buat abg mfisma sekeluarga..

    ReplyDelete